Verdomde wachtlijst

Liefst van al zouden wij elk kind willen leren zwemmen en een plaatsje geven in onze zwem-school. Helaas is dat niet mogelijk, en wel hierom:

• kwaliteit staat bij ons altijd op één. D.w.z. we vergroten onze groepsgroottes niet. VOLZET = VOLZET

• onze zwem-school staat of valt met de deskundigheid van onze lesgevers. We gaan altijd op zoek naar mensen die volledig binnen onze organisatie passen en zijn ook erg trots op ons team. Kunnen we iemand nieuw aanwerven, super. Mensen uit onze hoed toveren is ons tot nog toe helaas nog niet gelukt. Harde realiteit is ook dat de beschikbare uren in ons zwembad beperkt zijn.

Hoe komt het dat de zwem-school zo snel volzet is?

Wanneer een sessie bijna op zijn einde loopt, krijgen de huidige leden een unieke inschrijvingslink om terug in te schrijven. Zij krijgen voorrang en dus een dag de tijd om in te schrijven voor de nieuwe sessie. Wanneer bv. 90% opnieuw inschrijft, dan blijven er een beperkt aantal plaatsjes over. Die zetten we dan, na aankondiging via social media en nieuwsbrief, open voor het 'grote publiek'.

Ik sta op de wachtlijst? En nu?

Ontwerp zonder titel (9).png

Wanneer een sessie volzet is, maken wij de groepsverdelingen. Aan de hand van onze database krijgen wij al een beetje een overzicht hoe de verdeling in ons zwembad er zal uitzien. Was jij de eerste die intekende op onze wachtlijst? Dan contacteren wij jou wanneer er toch nog een plaatsje vrij is. Wanneer er een afzegging is, kunnen wij jou ook contacteren. Het is dus zeker belangrijk om je op onze wachtlijst te registreren.

RESETTEN wachtlijst... Waarom?

Wij merken dat veel mensen bij verschillende organisaties intekenen op wachtlijsten. Soms vind je in de tussentijd ook een plekje ergens anders. We hadden je graag in onze zwem-school ontvangen, maar zijn dan vooral blij voor jou en je kind dat jullie aan het zwemavontuur kunnen beginnen. Het is voor ons dus onmogelijk om die wachtlijsten up to date te houden. Om die reden wissen wij na de start van een lessenreeks onze wachtenlijst en herstarten wij met een blanco wachtlijst.

Ontwerp zonder titel (8).png