Meisjes zwemmen onder water

ONZE PEUTERS

ONZE PEUTERS - vanaf 9m tot 2,5J
Samen met je peuter het water in? Ja dat kan!

Omdat we je kind al op heel vroege leeftijd willen laten wennen aan het water en plezier laten beleven in het water, richten we deze watergewenningslessen in. Kinderen vanaf 9 maanden kunnen hier, samen met mama of papa, terecht.

Onze lesgevers voorzien leuke uitdagende activiteiten, op maat van jouw kind. Jouw peutertje zal het geweldig vinden om samen met mama of papa (jaja meter, peter, oma of opa mogen ook) te spelen in het zwembad en, geloof ons, jij ook!

Voordelen van peuterzwemmen/watergewenning

• Bevorderen van de relatie ouder-kind. Beleef ‘qualitytime’ met je kind, zie het week na week ‘groeien’ in het water.

• Een baby heeft van nature geen angst van water. Het is pas gaandeweg dat eventuele waterangsten de kop kunnen opsteken.  Je kind leert bij ons wennen aan het water en de drukte van het zwembad. Op die manier wordt waterangst in een latere fase tot minimum herleid.

• Plezier beleven in het water, ervaren hoe leuk het is in het water.

• De motorische vaardigheden van je kind worden in het water gestimuleerd.

• Je peuter leert springen in het water, al wat drijven, ...

• Er komen tijdens het peuterzwemmen al cruciale thema’s aan bod (rugliggen, hoofd onder water, springen,…) waar je kind in een latere fase de vruchten van plukt.

Watergewenning voor je peuter, een must.

Praktische info

• Een lessenreeks bestaat uit 9 of 10 lessen

• Elke les duurt ± 30 minuten.

• Kostprijs lessenreeks: €90,- / 10 lessen.

• Inkom zwembad peuter en 1 volwassene inbegrepen

• Verzekering

• Enthousiaste begeleiding

• Gebruik van veel leuk materiaal

• De lessen gaan door op zaterdag: 16u20 - 16u50

• Adres: MPC in Strijtem (Lostraat 175, 1760 Roosdaal)

​

• De betaling gebeurt online, meteen bij inschrijving. Opgelet, je inschrijving is pas definitief na betaling.

​

Een paar ‘regeltjes’ waar we ons aan houden

• Je kind mag enkel zwemmen in een zwempamper (indien niet zindelijk)

• Er wordt betaald per lessenreeks, niet per les.

• Je kind wordt vergezeld door maximaal 1 begeleider per kind (ouder, grootouder,…). Dat hoeft niet elke keer dezelfde persoon te zijn.

IMG_2009_edited_edited.jpg