IMG_1881.jpeg

Ben jij de zwemcoach die we zoeken?

Ben jij graag in zwembad en is het je passie om les te geven aan jonge kinderen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Onze visie:

Met onze zwem-school zetten we heel erg in op zelfredzaamheid in het water. Kinderen moeten zich in de eerste plaats veilig kunnen bewegen in het water. Tegelijkertijd leren we hen ook de juiste zwemstijl (borstcrawl en rugcrawl) aan. Zwemmen moet bij ons fun zijn!

Kan jij je perfect vinden binnen deze visie en zegt het jou wel iets om bij ons aan de slag te gaan, twijfel dan niet!

Wat we zoeken:

• Je hebt een passie voor zwemmen en werkt graag met kinderen.

• Ervaring hebben in het geven van zwemlessen aan kinderen is een plus.

• Bij voorkeur ben je student of afgestudeerd in Lichamelijke Opvoeding, lager onderwijs, kleuteronderwijs maar overtuig je ons door jouw passie en enthousiasme, dan vinden we dat misschien nog belangrijker!

Wat hebben wij jou te bieden:

• Je komt terecht in een dynamische en stimulerende werkomgeving.

• Je krijgt bij ons de kans om kinderen belangrijke vaardigheden aan te leren.

• Wij ondersteunen je om je vaardigheden verder te ontwikkelen.

• Een heel mooie verloning!

Luchtfoto van een zwembad

Telefoon